1 روز مونده

1 روز مونده به تولدت عشقم.ضربانای قلبم داره تند تند میزنه.

شدی چند ساله عشقم؟22 ساله وای که چقد زود گذشت از

آخرین نگاهمون تا به الان چقدر پیر شدیم عشق من.روزی که

اخرین نگاهمون بهم بود تازه شده بودی 18 ساله.5 سال گذشت

عشقم.5 سال گذشت از اون نگاه قشنگت که موقع خداحفظی

بهم کردی.وای دلم چشات و خواست نفسم برق اون نگاهتو خواست

چشات کجاس عشق من؟میخوام انقدر بهش نگاه کنم که برا شب

تولدت مست بشم مطمئنم الان اون چشای قشنگت الان قشنگ ترم

شده.هی بگذریم چقدر تولدت غریبه عشقم چقدر غریب.هیچ کس و

نمیخوام دعوت کنم میخوام فقط خودم باشم و اون نگاه قشنگت که

تو قاب.تولدت مبارک عشقم.بزار برم دوست ندارم بعد 5 سال اون نگات

اشکامو ببین خیلی دوست دارم تولدت مبارک گل من.تولدت مبارک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,ساعت 11:2 نویسنده sh |